016 נוהל תקני: איך ליצור דוח פילוח מאפייני קהל ב- Google Analytics 4?

עודכן / נבדק לאחרונה:

05/09/2024

זמן ביצוע:

5-10 דקות

המטרה:

ליצור דוח פילוח קהל לפי מאפיינים ב- Google Analytics 4.

התוצאה הרצויה:

דוח מכירת מוצרים לפי נתונים דמוגרפיים שונים של משתמשים (למשל לקוחות בישראל ולא בישראל).

דרישות מקדימות:

עליך להיות בעל חשבון Google Analytics 4 פעיל, מומלץ שבחשבון האנליטיקס יהיה איסוף נתונים של מספר חודשים לאחור.

למה זה חשוב:

GA4 מספק הרבה דוחות מלאי תובנות על הקהל שלך. השתמש בדוח פילוח קהל כדי להבין איזה סוג של משתמשים מייצר את ההכנסה הגבוהה ביותר עבור העסק שלך.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

Google Analytics 4.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

מנהל השיווק, יועץ השיווק, או כל אדם האחראי על ניתוח עבור האתר שלך.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן