022 נוהל תקני: איך ליצור דוחות סאב-דומיין ב- Google Analytics?

עודכן / נבדק לאחרונה:

17/09/2024

זמן ביצוע:

5-10 דקות

המטרה:

להגדיר מסנן שם מארח ב- Google Analytics שיוסיף את פרטי סאב-הדומיין של הדף שלך לדוחות שלך.

התוצאה הרצויה:

אתה אמור להיות מסוגל לנתח בקלות ובדייקנות את דוחות התנועה שלך ולהבחין מיד בתנועה בין סאב-הדומיינים שלך.

דרישות מקדימות:

אתה צריך ש- Google Analytics יפעל באתר שלך ובכל סאב-הדומיינים שלך, אם עדיין לא הוספת אותו תוכל לעשות זאת על ידי ביצוע 001 נוהל תקני. השלבים הספציפיים בנוהל תקני זה חלים רק ב- Google Analytics 4 (העדכון החדש ביותר). החל מ- 1 ביולי 2023, נכסי Universal Analytics סטנדרטיים הפסיקו לעבד נתונים חדשים, וכל הלקוחות יאבדו את הגישה לממשק Universal Analytics ול- API.

למה זה חשוב:

אם לאתר שלך יש מספר סאב-דומיינים, Google Analytics יצבור נתונים בעלי אותו נתיב דף. הבנת אילו ביקורים שייכים לאילו סאב-דומיינים תדרוש ממך לעבור כמה שלבים נוספים בכל פעם שאתה מנתח תוצאות. מסנן זה מוסיף את פרטי סאב-הדומיין ישירות לדוחות שלך.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

Google Analytics 4.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

האדם האחראי על ניתוח הנתונים והאנליטיקס באתר.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן