004 נוהל תקני: איך לחבר את ה- Google Analytics לאתר? (בעזרת GTM)

עודכן / נבדק לאחרונה:

26/05/2024

זמן ביצוע:

30 דקות

המטרה:

לחבר את Google Analytics 4 לאתר באמצעות Google Tag Manager ולבדוק שהכל עובד כמו שצריך.

התוצאה הרצויה:

Google Analytics 4 מחובר לאתר שלך ומוגדר בצורה טובה וללא בעיות.

דרישות מקדימות:

• עליך להחזיק בחשבון Google Analytics 4. אם עדיין לא יצרת חשבון, עקוב אחר נוהל תקני 001, כדי לפתוח ולהגדיר אחד כזה.
• בנוסף, עליך להתקין Google Tag Manager באתר שלך. אם טרם התקנת Google Tag Manager באתר שלך, תוכל לעשות זאת בעזרת נוהל תקני 002.

למה זה חשוב:

Google Analytics הוא הכלי הפופולרי ביותר למדידה ואיסוף נתונים באתרי אינטרנט. מדידה וניתור כמות ואיכות כניסות לאתר. בעזרת GA4 תוכל לנתח ולמדוד את “הטראפיק” (תנועה) באתר שלך.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

ב- Google Tag Manager ו- Google Analytics 4.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

מנהל השיווק, יועץ השיווק, או כל אדם האחראי על הגדרת האנליטיקס באתר שלך.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן