006 נוהל תקני: איך להגדיר ולעקוב אחר אירועים מותאמים אישית ב- Google Analytics 4?

עודכן / נבדק לאחרונה:

12/07/24

זמן ביצוע:

5 דקות

המטרה:

ליצור אירוע מעקב חדש כאשר משתמש מבקר בדף ייעודי שאתה רוצה למדוד אותו ולעקוב אחריו באתר שלך.

התוצאה הרצויה:

באתר שלך מוגדרים אירועים מותאמים אישית המופיעים כאשר משתמש מבקר בדפים ייעודיים באתר שלך (למשל דף תשלום).

דרישות מקדימות:

חשבון Google Analytics 4 קיים.

למה זה חשוב:

עם Google Analytics 4 תוכל לעקוב אחרי ההתנהגות של המשתמשים באתר שלך, לקבל מכך תובנות חשובות שיעזרו לך לשפר את הדפים הייעודיים באתר שלך, מה שיאפשר לך לנתח ולהסיק מסקנות לשיפור העסק שלך.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

Google Analytics 4.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

מנהל השיווק, בעל העסק או האחראי על ניהול האנליטיקס באתר.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן