008 נוהל תקני: איך להגדיר מעקב לידים ב- Google Analytics 4?

עודכן / נבדק לאחרונה:

12/07/2024

זמן ביצוע:

5 דקות

המטרה:

להגדיר מעקב לידים אחר הרשמות לידים ב- Google Analytics 4.

התוצאה הרצויה:

להיות מסוגל לעקוב בדוח ההמרות ב- Google Analytics 4 אחרי הלידים שנרשמים.

דרישות מקדימות:

עליך להיות בעל חשבון Google Analytics 4 קיים. אם אין לך אחד, עקוב אחר 001 נוהל תקני וצור אחד.

למה זה חשוב:

כדי שתוכל לעקוב אחר לידים שנוצרו מהבלוג שלך, מדף הנחיתה או כל אחד מהקמפיינים שלך ליצירת לידים ובכך- לשפר את ההמרות שלך בעזרת המעקב והניתוח.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

Google Analytics 4.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

מנהל השיווק, יועץ השיווק, או כל אדם האחראי על האסטרטגיה השיווקית של העסק שלך.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן