009 נוהל תקני: איך ליצור דוח דף נחיתה ב- Google Analytics 4?

עודכן / נבדק לאחרונה:

12/07/2024

זמן ביצוע:

5 דקות

המטרה:

ליצור בהצלחה דוח דף נחיתה ב- Google Analytics 4.

התוצאה הרצויה:

להיות מסוגל להציג את נתוני דף הנחיתה ולנתח את הגולשים שבו על סמך מקורות התנועה.

דרישות מקדימות:

עליך להיות בעל חשבון Google Analytics 4 קיים.

למה זה חשוב:

דוח דף הנחיתה מלמד אותנו הרבה על האופן שבו מבקרים מגיעים לאתר שלנו. תוכל לנתח עוד יותר את הנתונים האלה כדי לזהות את התכונות של המבקרים האלה ואת האופן שבו הם מתנהגים לאחר האינטראקציה הראשונה.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

Google Analytics 4.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

מנהל השיווק, יועץ השיווק, או כל אדם האחראי על האסטרטגיה השיווקית של העסק שלך.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן