011 נוהל תקני: איך להגדיר ב- Google Analytics התראות על מנת לעקוב אחר ה- KPI’s שלך?

עודכן / נבדק לאחרונה:

12/07/24

זמן ביצוע:

30 דקות

המטרה:

להגדיר קבלת התראות למייל שלך כאשר מדדים (KPI) משתנים בצורה משמעותית אצלך באתר.

התוצאה הרצויה:

הגדרת קבוצות של מדדי מפתח משמעותיים (KPI) לעסק אשר נמצאים במעקב מתמיד. בנוסף, אתה מקבל התראות לחשבון האימייל שלך ברגע שאחד מהם מצריך תשומת לב נוספת ממך.

דרישות מקדימות:

חשבון 4 Google Analytics פעיל

למה זה חשוב:

הגדרת מדדי המפתח לעסק שלך ומעקב אחריהם עוזרים לך לקבל תמונת מצב בכל רגע נתון אודות המספרים בעסק שלך ובהתאם לכך, גם לקבל החלטות עסקיות. יחד עם זאת, ניטור כל מדד ומדד בכל יום אינו פרודוקטיבי, והרבה פעמים בכלל לא אפשרי כתוצאה מאילוצי זמן. העובדה שגוגל אנליטיקס עושה זאת עבורך בכל יום מאפשרת לך לנצל את הזמן שלך בצורה אפקטיבית ולהתמקד במה שחשוב באמת.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

ב- Google Analytics 4

מי כדאי שיבצע את התהליך:

האדם האחראי על ניהול, ניתוח או קידום האתר בעסק שלך.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן