012 נוהל תקני: איך להבין ולנתח מפות חום באתר שלך?

עודכן / נבדק לאחרונה:

12/07/24

זמן ביצוע:

30 דקות - שעה

המטרה:

לשלב בהצלחה מפות חום בניתוחים שלך ב- Google Analytics 4.

התוצאה הרצויה:

בעסק שלך מיושמות תובנות אשר נותחו בעזרת מפות חום והקלקה.

דרישות מקדימות:

כדי לעקוב אחר נוהל תקני זה באופן מלא, תצטרך להגדיר את Google Tag Manager באתר שלך. במידה וטרם הגדרת את Google Tag Manager באתר האינטרנט שלך, תוכל לעשות זאת על ידי מעקב אחר נוהל תקני 002.

למה זה חשוב:

ניתוח התנהגות הגולשים בדף שלך, ייתן לך תובנות ויזואליות נוספות שלא נאספות או מתפרשות בקלות באמצעות כלי ניתוח נפוצים כגון Google Analytics.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

בגוגל תג מנג’ר, Hotjar, Yandex ו- Google Spreadsheets.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

האדם האחראי על ניהול, ניתוח או קידום האתר בעסק שלך. בנוסף האדם אשר אחראי על ניתוח יחס ההמרה באתר שלך.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן