018 נוהל תקני: איך ליצור דוח נתוני המרות ב- Google Analytics 4?

עודכן / נבדק לאחרונה:

19/06/2024

זמן ביצוע:

5-10 דקות

המטרה:

ליצור דוח נותני המרות ב- Google Analytics 4.

התוצאה הרצויה:

ליצור דוח הממחיש את נתוני התשלום של חנות מסחר אלקטרוני.

דרישות מקדימות:

עליך להיות בעל חשבון Google Analytics 4 פעיל. באופן אידיאלי, חשבון GA4 שלך אוסף נתונים במשך כמה חודשים.

למה זה חשוב:

GA4 מספק הרבה דוחות מלאי תובנות על הקהל שלך. השתמש בדוח נתוני ההמרות כדי לגלות היכן נמצאת הבעיה במשפך שלך ולבצע אופטימיזציה שלו.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

Google Analytics 4.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

מנהל השיווק, יועץ השיווק, או כל אדם האחראי על האסטרטגיה השיווקית של העסק שלך.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן