017 נוהל תקני: איך ליצור דוח מקורות תנועה ב- Google Analytics 4?

עודכן / נבדק לאחרונה:

29/07/2024

זמן ביצוע:

5-10 דקות

המטרה:

ליצור דוח מקורות תנועה ב- Google Analytics 4.

התוצאה הרצויה:

ליצור דוח שמסביר לך את מקורות התנועה העיקריים והשונים לאתר שלך.

דרישות מקדימות:

עליך להיות בעל חשבון Google Analytics 4 פעיל.

למה זה חשוב:

GA4 מספק הרבה דוחות מלאי תובנות על הקהל שלך. השתמש בדוח מקורות התנועה כדי להבין את הביצועים של הדפים המובילים שלך ומאילו מקורות תנועה הם מגיעים.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

Google Analytics 4.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

מנהל השיווק, יועץ השיווק, או כל אדם האחראי על האסטרטגיה השיווקית של העסק שלך.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן