024 נוהל תקני: איך ליצור דוח מודעות פייסבוק אוטומטי?

עודכן / נבדק לאחרונה:

24/06/2024

זמן ביצוע:

30-20 דקות

המטרה:

ליצור דוח אוטומטי עבור מסעות הפרסום שלך שתוכל לשתף עם הלקוחות או הצוות שלך.

התוצאה הרצויה:

שהצוות שלך או הלקוח שלך יקבלו דוח המכיל את הנתונים והתוצאות העדכניים ביותר של מסע הפרסום כדי לנתח את ביצועי המודעות.

דרישות מקדימות:

אתה צריך גישה ל- Facebook Business של חשבון המודעות שעבורו אתה שולח את הדוח. אם אין לך גישה, בקש מהלקוח שלך או מהקולגה שלך להעניק לך גישה.

למה זה חשוב:

דוח אוטומטי יעזור לך ולצוות שלך לנתח (ולבצע אופטימיזציה) את ביצועי המודעה הנוכחיים ביעילות.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

Facebook Business ו- Ads Manager.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

האדם האחראי על המדיה או הניתוח.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן