025 נוהל תקני: איך להוסיף את Google Analytics לחנות Shopify?

עודכן / נבדק לאחרונה:

24/06/2024

זמן ביצוע:

30-15 דקות

המטרה:

להוסיף את Google Analytics לחנות Shopify ולוודא שהיא פועלת כהלכה.

התוצאה הרצויה:

Google Analytics נוסף כהלכה ללא בעיות טכניות.

דרישות מקדימות:

אתה צריך חשבון Shopify ו- Google Analytics.

למה זה חשוב:

Google Analytics הוא הכלי הפופולרי ביותר למדידת נתוני אתר כדי לאסוף תובנות מבקרים. בעזרתו, תוכל לדעת את כמות התנועה שאתה מקבל, וכיצד מתנהגים המבקרים שלך באתר שלך.

באילו פלטפורמות וכלים נשתמש במהלך התהליך:

בפאנל הניהול של Shopify וב- Google Analytics.

מי כדאי שיבצע את התהליך:

האדם שאחראי על ניהול האתר, או הניתוח.

השלבים בביצוע התהליך בנוהל התקני:

אין לך את ההרשאות לצפות בתוכן הזה.
כדי לקבל הרשאה לצפייה בתוכן העמוד- יש לרכוש את המודול הרלוונטי ולהתחבר לאיזור האישי באתר.

הנוהל התקני נכתב ע"י:

תמונה של אלעד קרן-צבי

אלעד קרן-צבי

מנכ"ל חברת "איזי מרקטינג". מומחה לשיווק אורגני ו- SEO מעל 7 שנים ניסיון, משמש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברות ועסקים.
מוביל את אחת הקהילות הגדולות בתחום השיווק בישראל בווצאפ.

היה לכם חסר משהו בנוהל התקני? כתבו לנו:

דילוג לתוכן